2015年8月25日星期二

我的鬼計



執緊背包準備離家出走.  行裝中必備充電線器, 外置式充電器, 回鄉証, 身份証, 銀包, 人仔...錢
鎖匙.  

短褲,  T 恤,  底橫, 洗臉奶, 爽膚水, 洗頭水, 肥皂, 拖鞋, 藥棉, 橡根圈, 梳...毛巾, 睡衣. 

真係煩呀 ! 去那一天半天帶鬼死咁多嘢.

想想, 都是將這些東東全部一次過放入塑膠袋, 準備好明天質比阿沙憎.  我呢 ! 要變身唐玄奘. 

將股票虧本事拋諸腦後先, 都無辦法啦 ! 放一旁先啦...無眼睇.  等奧巴馬同習總側掂數就自然會上升軌導. 

重有你...唔好追我寫日出, 要六點鐘前行到山頂, 遲點再約你邊日一起去影日出光輝, 遲多點先啦 !

到時我會早點約你.

怕到時, 你又唔知醒或者又多飲葡萄醉...甩底. 

我充了電也無法上來見你架...實際是無 WIFI 呀 ! 嗚呀 ! 

雪 - 2015.08.25





沒有留言:

發佈留言