2015年8月29日星期六

蛋糕同馬蹄糕都是糕....


 

想吃我親手整蛋糕 !?  無呀 ! 事實, 我唔識整蛋糕....

唔得閑...我剛剛買了包馬蹄粉, 正整緊馬蹄糕俾阿媽吃. 

我要做孝順女...附近店舖酒樓整得不好吃. 又硬又甜重有防腐劑.  口授食譜叫我跟著做......
細細個媽媽兩日就整一次馬蹄糕, 我唔鐘意食的...她就自已愛吃而為將最好吃的給我. 
通常我吃一舊半舊敷衍,敷衍...她. 

係呀 ! 這些年, 她隻腳有事就沒點花時間站立來自已做食物了.

我順便整多一底細送給大話叔叔 . 用來同他祝壽...唔知有無利事俾我呢 ?


笑......生日快樂. 祝你食完馬蹄糕, 馬運亨通, 馬仔聽晒你話, 身體健康, 工作順利, 甜甜蜜蜜.


雪 - 2015.08.29






沒有留言:

發佈留言