2015年8月21日星期五

唔好引誘我...我無咩定力




熱死騰騰該去那兒吃飯, 傻架咁熱重話要吃咖哩羊腩.

講下唔得呀 ! 叫你陪吃多幾餐飯...飯呀 !  就整碟頭飯......

我想冷盤, 這個熱得死人天氣, 我啃是想吃日本食物啦 !  可以又貴又唔飽...啱我.

有些冰冰墊住一舊, 二舊深海魚腩.

一板板海膽...哈 ! 吃一啖丁丁咁多. 

孤寒鬼, 我改了生活習慣, 戒吃垃圾食物, 戒吃肥騰騰高脂高鹽.

唔好引誘我...我無咩定力, 好易失控.

唔好想太多, 再想我又去雪櫃找東東吃.  

你做緊咩.......

雪 - 2015.08.21

沒有留言:

發佈留言