2015年8月11日星期二

誘惑我第二堂就逃學




隨傳隨到呀, 要應召聽你發勞騷, 耳仔痛啦.  我返緊學須要關了手電, 回到家好晚了. 

似你咩, 晚上唔是看球賽, 就去派對狂歡飲酒唔訓 !!!

日抖又多嘢玩, 知你家中有個錢, 你爸死時有遺產剩下...你好啦 !   而家唔洗做啦 !

做緊 OL的我 要返工賺錢維生, 又要涯貴租又要吃通漲又要交數上繳, 怎可以學似你呀 !

我好乖, 正為未來努力中, 你咪用芒果甜品誘惑我第二堂就逃學.

太肥啦 ! 又到認真減肥時段, 吃飯都唔去住......  

剛剛才做完部份功課, 都是上網看文章, 按老師分付要預讀的...

要計數交功課就未做....

我都係依慣常動作做了這份日記報告...先給你們了件心事.

雪 - 2015.08.11 



 



沒有留言:

發佈留言