2015年8月12日星期三

沒有結婚意圖






無呀 ! 無什麼好寫, 連豬扒, 牛扒點整都唔想寫啦 ! 見到佢想嘔...這個嘔是兩個解釋, 不用我再解釋也應意會到我想一拳拳打佢...

長長的, 是往年寫愛他句子, 化成飛灰啦 !

等了幾年也沒有結婚意圖, 睇來要好好為自已打算...

如果,有機會識過第個擁十匹八匹四駒車, 寶馬, 凌志的公子哥兒也不錯.

傻架, 有一部也很好了, 重想要十匹八匹靚車, 我都是日間發開口夢. 

有錢仔無本心, 我都鐘愛窮窮地的他, 木門對木門, 竹門對竹門的易點及會好可蝦佢. 

係呀 !  又在扮緊發緊他難渣, 睇睇他會否買甜品鮮花來扮矮仔. 

戒子唔會有啦 ! 我知...所以我嬲.

雪 - 2015.08.12

沒有留言:

發佈留言