2015年8月6日星期四

監人奶後




間唔中會早起出門...... 我都唔是問你, 幹麼搶著回答呀 ?

係咩...人哋早出門你又早出門.  好啱 key 呀?

他也幾好笑也令人很好氣, 人哋放碟餸出來又「監人奶後」; 又話要人煮個他吃. 

我回他, 家很零亂未方便款待貴客, 扮客氣說帶他吃好的.

唉 !  到時又當真又來纏著我......等等等, 等到 2046 都唔會請他吃好的.

喂 !  我真的有點怕了這個不太熟的他.

恕我唔可以太詳細講啦 ...!!  這會悶親你們..... 找首歌聽聽好吧 !








牽手來 空手去 就去*

一起 要許多福氣
或者 承受不起
或者 懷恨比相愛更合理
即使 可悲


沒有留言:

發佈留言