2014年4月29日星期二

青 BB 撈麵


天氣熱熱的,無胃口不想吃飯。

真定假唔想吃...我男朋友開口埋口說小人與女子難養也 ! 量他不禁說我是小人。 「難養」我自問也是沒錯的. 幾鐘意吃所以有人遲遲雲英未嫁。

今晚等我的俾個醒胃菜譜, 不慣入廚男生都可以弄得出來。

材料            : 雞脾扒一塊
溫室青瓜     : 一條
外國生菜     : 一個 (唔好在百佳買, 也不要買大陸貨)
日式炒麵     : 一包  (最好買北海道日本冷麵 ) 鴨脷洲想買包都無.
飛魚籽         : 一盒  (用烏魚籽都可以 )
日式芝麻醬  : 適量
急凍冰水     :  一公升 / 冰塊少量
紫菜            :  適量


1. 將材料溫室青瓜及生菜切幼絲備用。
2. 雞脾扒一塊, 加鹽, 古月粉, 黑胡粒碎略醃。
3. 煲滾水100度CC, 放入日式炒麵快速灼熟, 浸冰水。
4. 煲滾水100度CC, 放入雞脾扒煮熟透灼透, 也浸冰水, 切件切絲適隨專便。
5. 將所有食材放在碟上後灑上芝麻醬後完成。

這麼簡單的食譜, 你懂得做嗎 !? 點整都不怕弄烏黑個不銹鋼煲...記住整好拍返張相片給我。
或者, 假日去你家吃就最好啦 !

專登寫給你的這一頁。唔好咁燥啦, 哈哈 !

雪 - 2014.04.29











4 則留言: