2014年4月2日星期三

15mins....time up !!!!

今日天氣跟心情一樣烏雲後又晴天, 晴天後又烏雲, 有時都覺得近排自已情緒起伏太大,是否有情緒病. 哈 ! 我掛著觀償各位網友的文章,實在太吸引著我呢 ! 佔了很多的時間. 不知我可否在15分鐘內打起這一篇網誌. 哈 ! 我掛住游走各位網友的家, 花卻不少的時間...時間終於來到 23:00, 我又怎可在15分鐘再寫情深故事. 找日啦 ! 答應找日心情好才送給你. 或者, 等我睇睇你個網誌正寫什麼先, 等我有老作靈感. 寫落雹...我唔多識寫喎, 我只知道落雹一刻, 怕他沒留在家. 呀 ! 15minS....time up !!!! 下次再說吧 ! 我要出去玩陣先........

2 則留言:

  1. 笑盈盈⊹天天都是美麗的一天*☁晚安甜夢喇
    今天我又忙裡會英國回港的家人...吃飽回家呢\(。◕ヮ^)/

    回覆刪除