2014年4月6日星期日

我要看蜘蛛俠


男朋友之前答應過陪我看蜘蛛俠 .  今日, 又話計劃看第套好點... 
唔滯, 我唔鐘意...睇了他說預告片一點也不吸引, 總是說找不到人陪他入電影院欣償他愛戲, 又話我看電影無深度.  專挑選孩子的戲, 又笑我是個大細路, 專搶他部平版來玩 game...

彼得好多大女孩, 成年人及細路哥都喜歡看...總之唔準反口呀 !

佢又唔理解我無興趣看女人片種, 特別是個女主角一點性感也沒有而且樣子又不漂亮. 



我鐘意蜘蛛俠飛來飛去感覺, 看時候我感覺自已是彼得一樣,可以在天空上, 高樓大廈中串梳, 好刺激, 有時不懂聽英文的我, 掛著追捕每個快鏡頭,飛騰動作我眼球好多時追不及字幕. 

我喜歡入場看大營幕, 遲點在家又看多一次慢慢嘴嚼劇情.

沒有留言:

發佈留言