2014年4月29日星期二

lab made分子雪糕 @大坑。





相片:lab made分子雪糕 @大坑。
放假我會去大坑吃飯,早早就同他約好了。飯後一定要試這個。

那天, 吃得太飽沒空位將眼前雪糕吞下, 飽得滯會訓不著呀 !  我真的吃不下...美食當前都要拒絕.

天黑齊, 在大坑橫街細巷見到很多特別裝潢食店, 真 ! 好吸引.....

他說好了 ! 勞動節前夕會去同我去大坑吃晚飯, 之後嚐嚐這個分子雪糕滋味. 他又說如果中六合彩就馬上退休休番十年八載, 每天都陪著我, 每天試吃一間美食. 


不用等到頭髮斑白就可退休多幸福啊 !  真係想識個理財專家, 股壇高手過兩手給我.  

大想頭啦 ! 呀 ! 呀 ! 呀! 我那天買張六合彩未對 !


雪 - 2014.04.30


2 則留言: