2014年4月23日星期三

好多 CAT & CATS 未看完

這些真貓好可愛 !



一枱都是文件, 放幾天復活節假日.  第一天上班個鍵盤沒停過不只要好快好快去按動.
打到我隻手有點麻痺.  

呀 !  大帥哥...你不要再追我回覆, 我正有好多 CAT & CATS  未看完. 打單煩你等一等啦 !

三點三, 我多麼想變米奇, 可慢慢咬個麥當勞豬柳蛋, 飲啖COFFEE醒醒走失的自已.


死啦 ! 死啦 ! 咩事....是那些 CAT , CATS 停不了地飛入我個腦內. 

慘啦 ! 明天又要返廠......你現在知我點解不願回公司未 ? 

雪 - 2014.04.23

沒有留言:

發佈留言