2014年4月26日星期六

是兄弟定是姊妹先 ??


知你忙啦 ! 知你多事做,  被身邊女生而圍, 團團轉呀 !?

得 ! 得 ! 唔洗講...我識自已閃開.  我都大把節目如果我想出去娛樂的話, 你不用薯出來...陪一陣半陣無意思 oY ! 沒趣 oY ! 

不用憂慮我沒人陪.  昨晚才同情人完飯.

你做你事...我悶就自然會去煩煩你.  嘻...嘻...嘻...

情人穿梳不在港.....

或者, 我會去上電腦班, 去學一些不懂事, 咁我就不會有時間去發霉.

正 ~要我陪你再吃一次咖哩羊.   等我看看時間表再 whatapp 你.

你約我就出來, 一是明早一起去吃豬柳蛋 ?

咁你話我知我地是兄弟定是姊妹先 ??

雪 - 2014.04.26



2 則留言: