2014年4月26日星期六

玩具



時代進步電子網絡游戲不知不覺間入侵每一個角落.  上茶樓, 在茶餐室再見不到孩子手抱玩具車仔, 手版模形.  

年輕後生爸爸點樣做人老豆, 乖乖將自已部手機捧上.  年輕媽媽又掛住摔手電......你童年是怎樣, 你最愛玩具是什麼呀 ?

不要說你愛扮超人, 喜歡打卡比拉 ! 也不要讓我再看你的三腳單車照片, 我想知我不知道的你以前是怎樣的...穿梭時光吃你最愛食物, 玩你最愛玩具.

童年最愛一個金髮洋娃娃, 用利士錢買樂器.  最愛同哥哥一起砌路軌, 搞他的火車......不過,
他好衰只間中讓我掂掂, 他邊砌邊不停的說...只可看不可掂, 正怪妹妹是鐵路害壞王.

BB 呀 ! 我將來一定買這個吉蒂貓火車送給妳陪著你一起玩個飽. 

雪 ~ 2014.04.26





2 則留言:

  1. 哈,你係咪亂駁,搞到你哥哥架火車出軌先?=P

    回覆刪除
  2. 唔只出軌咁簡單, 成架車, 路剋散晒.

    回覆刪除