2014年4月10日星期四

寫一篇有創意捧文章



今晚又掛住玩......

夜啦 ! 空想寫一篇有創意捧文章, 我想參加比賽贏個冠軍有獎金 $15000 -

嘩 ! 好吸引呀 ~ 不準笑我大想頭.

想想好啦 ! 連想題目都沒頭緒, 腦上舊雲莫明的出現了隻水鴨......

無理由這樣出位寫煲水鴨湯 ?

你幫諗諗寫什麼好, 要舒情......議論文我不懂怎樣落甪筆.

不過, 舒情又好似難有機會取三甲.

以前在網上寫過發表過不接受會取消資格.......想改篇自已喜歡又不行 !  

$15000- 哈哈哈 , 笑笑笑 !

雪 - 2014.04.10

6 則留言:

  1. MY █▄❤vE 好姊妹•´*☁`甜夢安睡・゚☼呵呵...謝謝你窩心
    做人...不可能時刻隨心所欲...不如重新步入康莊大道的軌跡

    回覆刪除
  2. 哈哈,係乜比賽,有獎金不妨試下。

    回覆刪除
    回覆
    1. 圖書館作文比賽...好難架 ! 以我程度......




      刪除
  3. 就寫笑話一則啦,雪!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我想寫夢想....寫了一點點. 不過, 不太滿意 ! 重改緊....

      刪除