2014年4月15日星期二

檸檬失蹤了



無原無故兩隻檸檬失蹤了 ? 


他知一到凍天, 一冷一熱感冒就會跟我解不開情緣, 總喜纏擾著我. 他放底二隻檸檬給我做守護喎 !

打開雪櫃望一望蛋格上檸檬失蹤了 ! 想整個烤檸檬串全翼做情人晚餐. 

我知, 他一定會喜歡...

百思不得明白, 點會沒有了隻檸檬, 他什麼時候來了 !  上來又不通知我又點解檸檬會消失...

這個疑問, 我暫時忘記, 先做好他愛食物再說 ?

敝傢火, 烤濃了太耐無用焗爐.

喂 ! 我唔見了隻檸檬 !? 係咪你上過來......好唔好問他呢 ?

雪 - 2013.04.14





沒有留言:

發佈留言