2014年4月28日星期一

男友鐘意足球多過陪我


好快又要多個情敵, 又有人同我爭佢時間.  他一定陪它陪到三更時份, 五更都唔訓.  他超鐘意睇足球...呢 !? 也難怪......

我不想陪他不訓覺, 會好傷身架...弟日會滿面瘡瘡,又黑眼圈. 求他不要看成唔成 ? 哈 ! 一定SAY NO 啦 !   

年輕時候也曾喜歡過也曾沉迷過踢足球日子........是我倆初相識時他自已說的, 我有 ! 有! 有! 記著他說過的. 我愛他, 所以會記著他起好興趣.

我自已...就沒說過給他知, 我都喜歡看男生踢足球日子, 隔住鐵絲網看著年輕他在球場上跑來跑去, 跑到滿身汗水.  睇了很耐也不知有關球賽球例...老實點笑說, 我不是喜歡睇踢波我是喜歡睇男仔. 

55555, 唔準笑我 ! 所以也唔可以話給他知這秘密.

雪 - 2014.04.28




4 則留言:

  1. 幾年先一次世界波, 放人啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 男生, 最愛看世界波...都無話放唔放, 他要睇我都管唔住架. 是陪唔陪姐嗎 !

      刪除
  2. 「夢幻島在重建中 , 我貪婪地希望每個角落都會長出情花愛果」祝願早日實現!
    一個喜歡睇踢波,一個喜歡睇男仔,幾合拍,齊齊睇囉,雪!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈 ! 衰架 ! 你哩個蒼海哥笑我. 咁你呢 ? 你鐘意睇什麼呀 !?

      刪除