2014年10月18日星期六

我在守護香港,問你怎寫得我個難過 ?

想問你...如果,是我在守護香港,問你怎寫得我個難過 ? 


唔好再吵吵鬧鬧罵我的同伴,唔好再推推撞撞,我知你們見到我會發癲,乖乖坐低要和平就唱首歌吧啦. 


好!等華仔出來帶領大家唱〔我是中國人〕...不過唱歌時不可打開雨傘,遮擋視線. 



再唔聽話呢 ! 就派家輝出來,睇睇他會點...清場 ???

哈 ~ 大家輕鬆點 ! 

笑笑先啦,希望好快才會順利解決 ! 

唔准笑晒口話我壞腦,又在胡亂寫網誌,我都是想搞搞笑,是我好花時間諗出來的. 

明天唔陪你, 你出旺角時要 take care ~ 

拜 la, 晚安安啦 ! 

雪 - 2014.10.18 
  

9 則留言: