2014年10月16日星期四

吵咬, 唔還口好難啦 !




為探測誠意說不知 , 說不覺這是砌詞 ! 

嫌棄身邊這個漢子.

吵罵時我不會退讓 ? 唉...次次都是我輸給他...暫不提, 暫不說我愛情記事簿.


阿樹同阿吹水, 你倆個點呀 !? 我突然間好擔憂呀 ! 要上前線嗎 ?

加油呀 ! 我會在這默默地支持, 我知你倆在這 18天一定好辛苦.


阿樹同阿吹水

 (他倆是我在雅虎時識的好網友, 他二人都是當差...這段日子難為了你們對付暴徒)


加油呀 ! 唔洗當更時就要來探探我, 都失去蹤影好耐啦 !

希望多些朋友支持香港警察流著汗水, 不眠不休為維恃秩序辛勞, 希望全世界警察都會為香港警察驕傲...真係好克制  , 忍著, 沉著氣呀 ! 記著....

真係好慘...又要被人罵, 罵又不能還口.

我男朋友吵咬, 唔還口好難啦 ! 

祝願佔中快點平息, 不要影嚮到別人平靜安穩生活.  如果沒估中沒抗議, 這幾個打人警察會可能會一直為人群服務, 為理想而工作.  現時呢 ?  他們可要面對起訢或者失去工作更甚是坐監. 


雪 - 2014.10.17

沒有留言:

發佈留言