2014年10月14日星期二

福....祿....壽 ! 咩意思先 ?



撕張貼紙, 寫幾隻字就說是愛暗號.

痴線, 我無你咁好氣, 我無你這麼風流, 流連酒吧耍女生技倆.  不要用在我身上...

唔 work 架, 你不要耍我, 戲弄我.

雖然, 你寫字妥美有點藝術氣質.  不過, 你總覺得你寫字同人一樣.

怎樣, 字體斜, 個人也邪氣迫人.

人家寫字你又學人寫字, 係認真就不要寫一隻, 二隻, 三隻這麼少.

邊個是....?

福....祿....壽 !

你劃隻兔仔俾我好過啦 ~

雪 - 2014.10.14

4 則留言:

  1. 福、祿、壽是罵人的意思嗎?

    回覆刪除
  2. 亞雪,好耐冇探您,好嗎?唔好咁勞氣啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 無勞氣, 我唔知佢想點....
      蒼海哥, 多點來................好靜呀 !

      刪除