2014年10月15日星期三

他說 : 「你滾遠點呀 ! 」




幹麼會鬧得不愉快 ?  通知了他...這個月18 號是不可陪他去鬧市玩.

我約了長輩一起上東莞玩一天遊, 他說難得不用開工休假, 難得想見見我, 問我不上大陸得唔得.

SORRY 喎, 唔得喎已約好了 !

難得, 真好難得有得見是我倆近來日子........ 

我睇睇點先, 可以早回就早回啦 !

如果, 長輩要執意上餐館吃埋晚飯才回港, 我著實在是無符架 ! 我要順著她們意願而行.


想緊反正第二日也休假...星期日還有時間跟他依泣.  我還未說....

點知....他說 :  「你滾遠點呀 !  」


雪 - 2014.10.16



4 則留言:

  1. 雪,唔好嬲,有事慢慢商量,唔啱講到啱!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係佢罵我, 他不嬲都是咁燥, 陏一陏就拿我來出氣. 我咪唔理佢囉.

      刪除
  2. 回覆
    1. 潔潔, 同他一齊好受氣, 好大男人他. 或者, 找個個小男人男友會幸福些.

      刪除