2014年10月5日星期日

好朋友就是可以唱所而言嗎 !



我想同個傻佬講...停一停, 唔好嘈 ! 唔好再講政務, 當我求求你。

他說 : 聽我講先...

我說 : 唔聽, 唔聽.....

費事采佢.  轉頭又來電, 好長氣...越講越爆.

我頭暈呀 ! 借口說要訓晏覺, 實質這幾天長假要充足電, 準備來緊繁忙勞累工作.  放多一日假就話我好嘆, 我辛苦你又怎會懂.

訓醒後, 想起我倆相識經過, 多年好友. 他煩係煩點.  不過, 我未至於 unfriend 這個他. DON'T WORRY........ 最多約他吃餐飯補多餐啦 !

你都是呀 ! 不要同朋友吵嘴, 不要為政治議題同好朋友爭到面紅耳熱, 不是個個也跟我一樣聽晒你話. 你說東跟你說東, 你話佢奸我又跟尾說他是奸的. 呵呵...成日都掛住逗你笑呀 !!  

好朋友就是可以唱所而言嗎 !  送首歌給你/妳 。

雪 - 2014.10.05

沒有留言:

發佈留言