2014年10月25日星期六

發發夢才見到笑臉



                                                 

今晚, 街市情緣要停一停, 認真想想怎樣下筆, 怎樣為這一頁小說創造多點情味.

以前, 好容易寫出愛情甜蜜.

不知在何時起, 無了感覺.

起稿後擦了又寫, 寫了又擦...

我愛情, 我甜蜜, 我快樂,

我傻笑一定是被他用繩索綑架了.

可...走進被窩, 發發夢才見到笑臉, 有愛畫面.

唔知...

唔知...

唔知... 或者你請客, 我食完日本餐, 飲麵士湯就有甜味 !


雪 - 2014.10.25






沒有留言:

發佈留言