2018年10月12日星期五

碎碎事



他跟我說常常點擊我這個網誌, 一直都有到訪, 是真的嗎 !?

是真 !  我知道.

因為,  他們同我在FACEBOOK 或者私回時講返我在這寫的碎碎事.

我現在有時間玩一陣. 都話了讀一陣書又輕鬆返一陣.  我遲點才去找找圈橡皮繩子.
我自已都有些佛珠手鏈要串返, 斷開了圈橡皮繩子.

找日才串珠仔......


好開心, 星期日不用上課可以好好休息, 或者可以出去玩返一日.

唔, 本來想寫寫施政報告, 想寫寫人工島但太嚴肅話題, 要費精神.

在這, 不用太認真寫寫情情愛愛還是我所愛.

某日, 突然間想寫一個純飲飲食食的網誌, 扮食家.

好啦 ! 不說太多了.


2018.10.12






1 則留言: