2018年10月15日星期一

年輕人的大想頭




香港年輕人勤力的十二鐘上班大有人在, 懶的瞓到中午飯都不用吃  !?

你是那一種人呀 ! 辛勤一群 ?

天暮光就出門坐輕鐵、 趕地鐵、 迫巴士、 追船期 !? 做個爬街趕路人.

慘不忍睹啦 !  點解現時我們這一群年輕人要這樣子生活, 明明身於福地香港點解會變到現時, 多麼的生活迫人, 多麼的令人氣餒 ...........多麼的, 多麼的.

唔可以再這樣不思進取.  昨日,  他跟我說要富貴險中求, 無憂生活要現在就打拼.

笑...拼咩呀 !?  有什麼大計好方法, 同我一齊搞門懶人生意.

我滿腦子都是這個想法, 想了好幾年啦 ! 好衰又唔識整月餅, 買月餅都幾好做兩個月就可以休足十個月....咔咔咔, 哈哈. 

好好笑 ! 我同他在發噏風, 亂講亂說我們的理想同夢想. 

他說那些全無創意, 說要做外買即食麵, 找阿差幫襯.  轉個頭又話開間細老人院.

吓 ! 我...不是天使.  做不到這些偉大事.

早幾日逛街時, 入了間精品店, 買了共好幾隻貓貓同狗狗的筷子托.

剛剛上網找一找它的貨源...

買貴了... 蝕底了 !



2018.10.15



沒有留言:

發佈留言