2018年10月5日星期五

寫無無聊聊



昨晚整了個血紅色飲品, 找日我得整個白雪雪甜品給你,

一紅一白, 一酸一甜.

這款食物都驚喜教我自已來說妥滿意, 因為怎樣說也是我第一次初試成品.

白雪雪甜品就要賣個關子, 不跟你說詳細烹飪方法.

或者, 你試一試估是什麼糖水會是白雪雪 ? 不包括水共有三種材料.

無喔你架...有公証人我不會騙你.

因為, 我私底已經話了給阿某某知道.

其實, 說三種材料已經是好大貼士啦 !

係咪, 食得太多嘢好悶呀 !  都知會悶親你所以我已經不貼相又不寫食譜.

點呀 ! 想睇我寫什麼呀 ! ?

話我知我試試寫...不過, 條件是你要估中我上面所說的白雪雪是什麼糖水.

點歌都得.

寫衰嘢罵人又得...不過要時間度度呀 !



2018.10.05

沒有留言:

發佈留言