2018年10月30日星期二

搞破壞激嬲了某某



搞破壞 !? 有時啦...有時氣憤之下會做出破壞,

搞破壞 !? 有時啦...有時專登搞亂檔.

搞破壞 !? 有時啦...無心之失.

搞破壞 !? 有時啦...自已害苦了自已.

破壞別人好事 !? 你唔知頭又唔路就不要胡亂猜測. 

無呀 ! 我無搞破壞, 我好認真地辦事, 好努力讀書, 好投入去愛人, 好盡力去玩.

無意中激嬲了某某, 怎樣可以重修舊好?

都唔知道什麼時候激嬲了他, 或者是我沒有同他渡過最重要日子.

對不起!

不過, 這是不可以當你陌路人, 我一定會逗翻他.

遲點啦 ! 適合的時間等你平伏, 嬲完了,

我會再WHATSAPP 找你+-++-++-++-++-++-++-++-++-++-++-++-++-++-++-++-++-++-+


2018.10.30




沒有留言:

發佈留言