2018年10月7日星期日

That why you go away





That why you go away ....今日上課播的歌.  聽歌學英文.....

第一次, 只聽了幾句真係幾好聽, 所以抄底個英文歌名, 回家就一聽未聽完歌.

以前, 我最尊敬又喜愛英文科老師都有教過我們可以聽歌學英文, 只是當年的我上堂常常掛著發夢.  所以, 要再讀過英文文法這一科了 !

 以前, 都給英文捧的他恥笑, 又笑我字寫得醜又笑我英文水皮.  總之, 面對著他我就特別低微.

男朋友說下星期陪我去離島玩, 說了要返學又要考試.

講過又聽不到, 轉頭又話常不見我.  你說暈未  !?

遲點啦 ! 陪你出外玩幾天啦 !

考試也要交人.......拍拖就要失自由.


2018.10.07


沒有留言:

發佈留言