2018年10月24日星期三

獎勵自已這幾年來辛勞



突然間想對自已好點, 想買些野逗自已開心, 去吃餐豐富美食. 

就當做獎勵自已這幾年來辛勞, 雖然未取到張畢業証書又未派成績表, 就去慶祝.

其實, 十月有朋友生日, 我當同自已慶祝....HAPPY FRIDAY.

本來諗住約定她同我慶祝十一月生日, 佢又唔醒話有要預訂半個月, 咪 ! 剛剛好 !

點知佢話星期六有位, 已訂了位. 

洗唔同我約一約先呀 ! 洗唔洗咁急見我呀 ! 

星期六要同她撐枱腳, 所以, 一於就當她同我慶祝畢業, 屈佢請吃飯. 

係呀, 似熟買熟, 黏她的便宜. 

你呀 !  唔好嬲呀 !? 我唔陪你這個星期五同星期六.

你呀 ! 發爛呀  !

嘩 ! 唔好追我寫DREAM HOUSE 的故事啦 ! 慢工出細貨😛


2018.10.24









沒有留言:

發佈留言