2018年10月3日星期三

千里馬同百樂之間關係



用盡了心血, 時間, 秏盡了所有精力, 但結果強差人意.

再接再厲, 再多付出也是徙言枉費.   做人一定要變才可以變出精彩人生.

有時候, 運氣都好重要...點解就是千里馬同百樂之間關係.   你就好啦 ! 遇上了賞識你的百樂,  你就好啦 !  唉 ! 多麼的令雪的羨慕又疾忌呀 !

有些人窮一生也撞不到百樂, 給你人生中遇上了兩個愛護自已思師.

是多麼的幸運呀 !!

係呀 !! 我都唔想困在井底, 做井底之蛙. 我想做隻小燕燕飛上天空, 我要去到有彩虹地方.

教我 !  怎樣才找到百樂呀 !

笑......我自已都不是千里馬又怎會百樂出現 ??? 

笑......我要學你, 努力點.

我知, 世上沒有垂手可得的夢想...咁夢夢白日夢都成掛 !?

近日, 又開始多想了 !

年尾啦 ! 要做年終終結檢討, 是時候展望新年後有精彩一頁.


2018.10.03










沒有留言:

發佈留言