2018年10月21日星期日

懶人事業




可以將佳餚變成事業 ? 多年前就朋友就想邀我一起開間隱匿私房菜. 

找一兩個能教食客食髓知味, 將平凡食材變成金變成玉, 等我得閒沒事幹去構思另一個發財大計. 

想了一陣子...就沒時間去上學了.

所以, 不能將我這個發夢計劃公開給你們看. 

當中, 如果做得成怕給人捷足先登, 所以, 一直沒有給你們看, 在胡想中我絕對是現實一群.

笑呵呵 !  想想還可以付諸實行, 就要將儲落粒鑽石也要賣埋, 破釜沈舟. 

大環境在急速變化, 投資股票虧損累累, 資產不保了!

其實, 我都懶慣了的人, 做生意又怎會岩我呢  !

是......

是......

唔講情不講愛, 念念不忙捨棄了又想起,  想起了細細個夢想就是玩這些, 就是想開間食店. 

但做食物會很辛苦, 笑...只開早市, 午市而晚市同紅假要休息, 你話啦 ! 有無人這樣子做生意 ?

好笑嗎 ?


你有懶人生意構思就通知我啦.


2018.10.20


沒有留言:

發佈留言