2018年10月26日星期五

請假還約會債



唔記得同她說生日快樂,  哈哈 ! 過了很多日今天才慶祝, 吃餐豐富點笑餐飽就得啦. 

對不起,  唔好嬲呀 ! 應該不會咁小氣.   吃飽飯才記起...補個甜品就滿足晒啦 !

她們........

又約11月聚回...我雖然好想去玩但都要先看一看日曆.  想清楚才能答覆.

有人約我兩天遊去港珠澳食足八餐, 有人又話要東莞玩三日, 有人又話要功打四方城. 有個人重好笑要去我公司福永區玩....... 去福永我帶路 (笑...我點會識路 !

以前, 推約會時說得太多11 月約我啦 ! 看來要請假還約會債.

原來, 班朋友好掛住我. 

多謝你們對我的愛. 


2018.10.26




沒有留言:

發佈留言