2018年10月19日星期五

錯字



又答訕又口噏噏, 這麼多不常用字.  不懂寫嗎 人家我讀書不多, 係會寫不到正字!?

又趕快又想懶懶, 就用沒有認真去查字典, 需然已有本厚厚的中文字典, 我會打開它來查閱不要再這麼多別字.  但, 我沒法保証再沒有錯字出現.   

講完自已些醜事,  想同你分享.....什麼好呢?

問問你先, 鐘意吃什麼  ? 

點解 !?  睇睇可不可以寫個讓人食髓知味的食譜, 誇張得我...[食髓知味] 是否有點好厚面皮 ?

有時, 新食譜是有點難度, 要見到高手才可以有得分享. 

等我問問好友, 有好的食譜就一定會跟你說. 

他們好多都喜歡韓國食譜.  或者, 上次找來的韓式豬手就得到很多按讚了 !




2018.10.19







沒有留言:

發佈留言