2014年6月1日星期日

變種特攻:未來同盟戰



在網上共你一起看 ~ 「變種特攻 : 未來同盟戰 」沒去街玩也不用返工的你, 就共你看看短片過這一天. 

喂 ! 前幾集有沒有看過....呀?? 


我還沒看過戲中情節內容怎樣寫感受, 幾分鐘 YOTUBE 播出全片最精彩片段, 還要不要花錢入電影院觀賞呢 ?  看完網上影評, 網誌簡介你估我想不想看呢 ? 

唔洗猜啦 ! 這些可以眼球亂舞, 剌激眼部感覺神經片類是我喜愛電影, 太復雜推理有故事情節懸疑精探片, 我睇不明白.  正緊張時發問要你解釋就又煩人又氣自已蠢囉.  
  
劇中以當紅影后珍妮花做妖后主線貫連各個變種人, 特技化裝下S型身材盡情展現....不過我未睇真她正唔正抖喎 !  只有一句對白范冰冰造型面貌非常美艷.



我想入場看呀 ! 最主要是我好想看看荷里活的超勁量級特技化裝.

http://www.winandmac.com/2014/05/x-men-days-of-future-past-movie-review/



哪 ! 如果你肯出來陪睇戲, 我帶一隻粽給你. 哈哈 ! 



雪 - 2014.05.31

2 則留言:

  1. *☁。゚各位早晨喇喂☀・゚゚・。 \(◕ヮ◕)/
    今天都係藍天白雲⊹❤。太陽仍然靚靚。゚♡咁開心
    大家窩心錫錫又快樂抱抱☀*゚每一個明天喇* ❤。゚
    端午節快樂ღ*゚不過我都天天快樂了...哈哈哈
    ¸.•*¨ ✿咁我又出門行街曬太陽啊º°¨ƸӜƷ.*❀•。ʚïɞ•°
    各有各去忙啊...我要出街買定今晚餐鎹菜呢...拜拜呢

    回覆刪除