2014年6月29日星期日

鴨店


鍋貼, 小龍飽, 黑松露素鴨,蔥油餅





^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^主, 角, 出,




水晶鴨舌
雅片俄羅斯魚頭   二鬆炒鴨未
四碟冷盆正呀



甜品 ~ 唔記叫咩名啦

       

 
         
 

你不要想多了 ! 我係去食鴨子專門店吃晚飯......沒其他 ! 
不過, 話說昨晚朋友都唔知說真定開玩笑......她問我男朋友有沒有去酒吧看世界盃. 
笑 C 我啦 ~ 她朋男友在男廁所被男人輕薄, 問他是男定女......好彩後來同伴剛又去解手才幫他解圍. 

她叮囑...叫我男友小心點, 他生得咁靚仔去酒吧好易被人女生更什被男生勾搭, 酒後糊塗.  

我...回她道, 我量佢都不禁去糊塗...

雪 - 2014.06.29

沒有留言:

發佈留言