2014年6月6日星期五

羨慕

這邊貼不到短片....得在 facebook 看 !



剛剛看完 yotube泳衣騷, 好吸引,好羨慕女生可以著得咁靚.  呀 ! 是這樣才叫完美身材線條.

自已又胃食, 辛辛苦苦瘦了十磅, 一時忍唔到口體重又回升. 俾你笑緊啦.....笑緊我食這麼多東東怎會瘦呢 !? 

陪我去維記泳池暢游減肥, 遲多一兩個月才作落水禮, 我驚俾人笑我有巨躉身材, 唔滯呀 !

我會試去球場跑跑步, 乘地鐵時就拾級而上, 爭取分分秒秒活動時段.

我忍得好辛苦, 最愛咖喱吃幾次就肥胖胖, 這生注定是沒緣開懷大嘴.

點點才可看見自已, 變成面瓜子尖的可人兒呢?  唔執正點,  靚仔男友會撇低我就慘絕人寰. 

事實我真的很沒自信, 又對疑慮又重.......

但又只懂說羨慕人卻沒去實際去行動實踐....真衰 ! 哈~~~~

雪- 2014.06.06 

沒有留言:

發佈留言