2014年6月23日星期一

同 e 媽, 表妹歡聚一天.

2014 年 6 月21日, 表妹由新年開始就約我入元朗, 次次都巧遇上無時間或者約了男朋友要推唐. 這段時間剛好他天昏地暗, 就答應她約會聽聽長氣鬼說三道四. 誰不知她又臨時改地方飲茶又帶同e 媽一起出席.  好怕......又要被她問近況又問幾多歲才肯嫁. 家是女人歸宿...煩呀又來問 ! 

最衰是香港仔隧道大塞車, 約我十點半. 我最終十一點四十五分才到, 對不起 ! 要你等我控制不了.....餐後表妹又爭俾錢.  又話好耐無行灣仔春園街, 又話要到我家見她e媽, 我的媽媽.  e 媽又話要去灣仔街市行兼買餸....我的一天假期就這樣變成一天家庭主婦 ! 嗚...


殼面有三個明顯黑點的三目仔平宜到你我也不相信, 20大元...冰解貨, 但e 媽說好新鮮, 爆晒膏殼面微黃色...一定好 ! 就買了一碟有成11隻多...平均1.818/只 ~用牙擦洗淨什麼也不用放...清蒸約十分鐘.  真的....很鮮甜, 表妹邊吃邊讚, 真懂逗人開心娃兒...搞到人家都有飄飄然感覺.


這味勝瓜洋蔥雲茸炒烏賊, 食物成本 要 HK52元. 粉「腳」唐排赤小豆湯 由 e 媽操镬剷及主理......


多寶魚, 唔..滑滑甜甜....正,超好味 ! 回到鴨利洲才買架.........灣仔街市海鮮怎及得上我們住香港仔呀 !


重有一碟有機水瓜柯仔洛, 味道幾好...樣子差一點, 留待有機會另寫一頁貪嘴篇.  等我整到靚樣才再跟你們分享. 開飯啦.............................



星期日快樂的寫寫篇網誌, 看本小說就是我悠閒一天.  或者一陣去麥記吃個飽又是滿足一天. 

雪- 2014.06.22


沒有留言:

發佈留言