2014年6月6日星期五

學習做「月剩族 」


現在好耐無買靚衫啦 ! 以前我剛出來工作不懂將錢省...一出糧就去鐘意去尖沙咀時裝店搜羅。。。買里樣買那樣。。。。。。

3個以前喜歡的穿著牌子「ICE FXXE」、「ESXXIT」、「LXE」, 件件米襯藍依然好搶眼...

而家, 省得就省啦 ! 份糧「 UN GG」, 交完房租買多件衫就 KO份糧架啦 ! 月月也憂柴憂米, 無理由要餐餐住家飯, 雲吞麵 ???   

今天我正努力學習做「月剩族 」, 所以要省買衫錢, 買手袋預算, 省吃省著省米飯錢, 希望有一天可以望著發光紅薄仔而咔咔大笑。

我要為將來而努力。你會支持我嗎 ? 點呀 ? 你肯請我食飯未...??

我星期六, 日兩餐未有著落。

雪 - 2014.06.7

 

2 則留言:

  1. 我支持你...希望有一天可以望著發光紅薄仔而咔咔大笑

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你要請我吃飯啦 ! 哈哈 ~ 早呀 神鳳.

      刪除