2014年6月20日星期五

光良 ~ 你怎捨得我難過




這晚看了很多過去寫網誌點滴, 我隻眼好蒙, 重有點痛...

本來, 想再點多首愛歌給你們.  不過順得哥情又失嫂意...點解 !

好想放首歌好朋友的愛歌遲遲都唔禁放, 驚有人呷醋呀 !!!

但另一個又話要先放他提供啲..........

放自已愛的又怕你們笑我尊登擺相同老歌...是行貨. 

點歌...誰愛玩點歌呀 !?

你又喜歡什麼的歌...再找一隻好歌送給我, 好嗎 !? 都未及時多謝你早幾個月前送歌...

光良這首..............是誰的愛歌 !? 睇睇有幾多個他的朋友估得中呀 !?  點解放這首又唔怕....



這首歌我聽一次就愛上了 ! 陪我一起聽.......






雪 - 2014.06.21

沒有留言:

發佈留言