2014年6月14日星期六

情因要世界盃而過泠河





Mom Has a Sick Day


個個男生都話要睇今2014世界盃, 我就話想看帥俊型球星......說說吧了 ! 我睇廣告片段, 睇一點點, 三更四,五點不睡, 我唔啦......你唔好過來, 唔好要我陪你呀 !

你都不忍要我勞碌, 一臉蒼白臉容還要眼光光望著你, 又要陪你叫, 又要陪飲青島啤酒.  NO 啦 ~ NO 啦  !

私人俾你放世界盃假, 女友也不用你陪伴左右兩個星期日, 過完14日之後才再延見與不見.

我和他要冷靜一段時間, 感情因要世界盃而過泠河.

今晚, 我仍乖乖的早點覺豬豬, 早點去做夢.

晚安啦 ~ 你都不要顧住玩, 顧住看球賽而壞了身體,

雪 - 2014.06.14


2 則留言:

  1. 好彩冇我份啫! 我這裡好似冇咁熱鬧啊!

    回覆刪除
  2. candy ....你邊無氣氛咩 ! 我這邊有點點啦 ~~~~

    回覆刪除