2014年6月15日星期日

父親節阿雪食譜


唔想父親節自已一人孤苦伶丁, 準備邀請阿二哥, 三哥這兩個爸爸陪我和媽媽一起過.

今早去超市買定食材, 想定父親節食譜...

丹麥豬肋骨  $56.90
南美美白蝦  $21.80
南美海參     $26.80
白雪雪帶子  $28.80
                 $134.30
                 ======

掛個電給他, 點知三哥話要去觀塘同外父一起慶祝, 阿二哥又話要回珠海......我倆整定無人陪.
點呀 ! 你明天怎同爸爸慶祝, 預埋我和媽媽坐埋一枱一齊慶祝可以嗎 !?

傻妹....捨得報到啦 !? 然後說, 當然可以啦......

唉...又輸了給寂寞, 又輸了給他.  好啦......明天終有他陪啦 !

你呢 !? 要煮飯嗎 !? 本來我想煮什麼東東...以下是給你參考 :

丹麥豬肋骨
帶子蝦仁炒芹菜+腰果
津白海參扣嚮螺片
生菜包用大豆芽蚝士冬菇碎粒....(蚝士由媽媽供應)
ABC 紅綠燈生炒骨
杏汁豬肺花膠湯 (花膠, 豬肺由媽媽供應, 由媽媽洗和煲, 太高難度我舞唔掂隻豬肺) 

五餸一湯白飯任裝...... 
想加餸可買靚魚一條
乳鴿火腩適隨尊便

*** 本來想整個鳳梨炒飯.  唯有弟次啦...再約哥哥

雪 - 2014.06.15


 

2 則留言:

  1. 您原來喜歡煮嘢食,是女廚師喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家沒有開火啦 ! 煮的都是家常便飯...星期六日無街去就找些事忙下.

      刪除