2014年6月3日星期二

酒醉煙霧地方威威


日間返工已悶到死, 晚上見不男朋友又唔開心. 

約朋友又個個話剛做完節放幾假狂歡完, 想休息不願出來. 

唉 !想緊他...今晚又應酬又落酒吧, 想著他在身邊坐著火辣靚女. 我又怎可以不胡思亂想.

情人呀 ! 你不要晚上返工啦 ! 我點可以忍到不燥不火...我真想發皮氣, 真想大聲叫囂.

睇來要多飲幾口凍品, 才可下我火氣.....最衰都是他老板, 做生意日光日白在辦公室見客不成, 日間做不成生意咩 ?  係都要我男友陪他去酒醉煙霧地方威威, 好鐘意去鬼運才真. 鬼不望他黑媽媽攬錯件人妖.

嬲呀 ! 好嬲.......

雪 - 2014.06.03
  

沒有留言:

發佈留言