2014年6月8日星期日

情人口味有變


你好煩, 你煩過 D 女人, 成日問我那一個是最愛 ?

1. 是初戀情人
2. 是暗戀情人
3. 是現任情人
4. 是夢中情人
5. 是沒得到情人
6. 是有米情人
7. 是小學情人
8. 是最俊朗情人
9. 是最有學識情人

問完又問, 是由於我從來都沒有答過她們最愛是那一類型, 但如果你估中我是不會否認.

朋友你呢 !? 你答我...那一類型男生是你最愛, 答過都要再說一次, 我驚你這些年來口味有變.
佢呀 ! 又話唔準我提將現任男友掛在心口, 話我寫得太甜酸倒她, 最好寫寫失戀, 寫寫得不到愛情.  

一早落足嘴頭叫她投入點, 積極些去找個男人, 又唔聽又唔肯應約. 又話人做廚師將來拍拖時間不足.  唉 ! 拍著散拖先...做人世慢慢才說吧.

雪 - 2014.06.08


沒有留言:

發佈留言