2014年6月30日星期一

一見鐘情愛得太兒戲吧了 !



在這一生我愛人不多,所以我記得他和他,懷念同他一起日子. 

在這一生愛過我的人, 多唔多? 都不算多總有幾個人愛過. 不過,好多嘆唔慣冷氣好快就會連朋友都做唔成. 

好怕,好怕男生臉紅紅話對我說一見鐘情,膚淺愛情我最不欣賞,也另有討厭原因對一見鐘情最反感. 有機會才同你分享我腦海內秘密.

比喻說,有個男生話你腳踁瓜朗結實, 腿長線條生得靚而愛上你,謊話連篇說話妳會相信嗎?

我沉醉愛情是經得起時間考驗,我喜歡他愛我的品格,懂得欣賞我情懷,愛我喜好直至愛引証...... 

我怕有一天他看厭我容貌而背棄我,事情...我怕有一天他會對另一個她一見鐘情.

一見鐘情愛得太兒戲吧了 !

雪 - 2014.06.30 


  

沒有留言:

發佈留言