2014年6月11日星期三

橙橙無奈.....

我要食你落肚,殘忍都要做一次。 唔好掛.....俾我留多兩日啦 ~~~ 
 
相片:我要食你落肚,殘忍都要做一次。
 見你一個人咁悶, 找多兩個朋友一齊陪你,她不會放過我地.....留不過三天, 命不久而.

咪苦瓜乾臉啦!陪一起你傻。。。笑啦!陪你上刀山

 

4 則留言:

  1. 雪,用手逐片去皮,和用刀切開六份,對個橙來說,哪種會殘忍d?=P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估用刀會殘忍d?=P.......
      祝好夢 ! small u~~~

      刪除
  2. *¨☁大家Good night 甜夢先呢*¨☁

    回覆刪除
    回覆
    1. 神鳳....今神公吃什麼 , 你什麼準備給他.

      刪除