2014年6月8日星期日

布公仔制作



沒有男朋友日子,找點事幹幹打發閒暇 ??  昨天, 正幫朋友仔做玩兒..........笑 !
喂 ~ 隻熊紅色眼睛是否做得好樣衰呢 ?  唔關我是, 她劃的, 我依圖制作 ?  第一件事, 先塞實隻耳仔先....填好漲漲白白纖維棉。


好衰淘寶有一元紙樣都不買,  我憑空想終於做出錯體架公仔 ?  WHATAPP 比你睇睇熊仔正面。





背面睇係咪好正呢 !  花了我兩個多鐘...重有個身未整。  要過多幾日才起貨咪追我......呀 !




星期日大家快樂 !

雪 - 2014.06.08


整好啦..................................

4 則留言: