2017年8月14日星期一

酒我不奉陪了 !



好熱呀 ! 好火燥呀 !

吃了幾日凍冰冰雪糕都未降到火,  本來想自制隻香蕉船做飯後甜品.

點知阿包租婆要整一樽夏枯草涼茶醒給我, 說道這些天氣要渴點涼茶. 又話遇上街市見到魚腥草就會煲白鰂魚湯, 到時打電話叫我上去飲湯. 我當然唔會同她客氣說好久開火沒煲湯.

真的 ! 實在太好有個包租婆在身邊.

轉頭又有另一個他帶了幾枝結了冰的啤酒來說,同我啤啤佢.

我說 :  「唔好意思你沒預約,  我剛飲了黑黑的涼茶怎可以再溝番鬼佬啤酒呢 !? 」

借舒服大爺位給你啤個足夠吧 !

酒我不奉陪了 !  佢一定是想毒死我.......


2017.08.14





沒有留言:

發佈留言