2017年8月4日星期五

超人唔爭戲




「HSBC 」已差不多回到家鄉了 ! 哈哈.......一早沖淡了四十幾時買了一手咁多多囉. 

而家回報賺了一半啦 ! 

敝......在隻超人唔爭戲.  

見到超人眼濕濕唔多老泥...早前蝕買啦 ! 一來一回又是得個桔.  

所以,股票投資唔岩我命水, 你千千萬萬不要聽我亂蹹, 輸清光唔好賴我呀 ! 

希望.......樓市大跌啦 ! 我就望不用寄人離下生活.  唔係 !  唔係....係租屋自已住.  

高薪同事都板間房乍, 好在有包租婆關照及關顧才有地鐵站平屋住... 

這幾天也沒什麼特別事可同你分享... 

係悶悶地架啦 ! 有字你就睇住先啦 ! 

姪女叫我買企鵝仔上上落落又唔聽她說, 我有風管..........笑! 

晚安啦 ! 


2017.08.04

沒有留言:

發佈留言