2017年8月31日星期四

閒話家常



「 祝你學業進步」;
「 攞 A 」;
「 祝你學業進步」;
 「 攞 A 」;
「 祝你學業進步」;
「 攞 A 」;

咁易咩...
打完風要補堂, 補完堂一星期就考試啦.  咁易咩..這次唔可以攞假讀書.  公司有人放大假撞了時間, 但都要駁一駁入張假紙.  有點擔憂. 

A 唔好講這些住...你話實我隻企鵝仔賣得未而家打和. 沒賺也沒輸...運桔.

又沒買自已隻愛股, 要不是就 888 , 可以飛兩轉日本.  我都想搬兩個行里箱回家.

不過, 這麼忙那有時間 看實個電話上股票走勢呢 !

今日偷偷地在公司做份 PROJECT ,  都話唔好俾阿蛇看.  三人行又話要呀 !

睇...啦 睇...啦 睇...啦

睇完又要我改又是攞我來搞. 咪就是要改他們做那幾張之中的其中三張.

笑......阿蛇都幾醒, 咁都抽得中 (我COPY & PASTE)求求其其做他們的一頁!

又要從新打過兩個目錄.

阿蛇唔係唔偷聽到我們的對話, 要將他們幾張放前.......  

那今晚同你閒話家常。  

 
雪 
2017.08.31

沒有留言:

發佈留言