2017年8月19日星期六

問他有什麼理想


這幾天都沒跳入你個版面,好朋友應不會怪我的。

嘩!又放陳年舊戲. 睇了幾次啦 ! 悶唔悶點呀 ! 

問他有什麼理想又唔答我, 放套戲喻意想做入面男主角吓話 ?

定想做荷理活大導演呀 !?

我要裝裝溫柔體貼問多他一次, 二次. 

佢係這樣子,成日神神化化,問非所答. 

跟著,依然沒答我但給我一個問題 , 他問我超人同怪獸是什麼關係, 是什麼故事 ?

我知.......一定不是 LOVE STORY ! 撕殺血腥片種. 

講到最後講到去那兒呀 ! ? 問他有什麼理想 ? 想了解他多點.....




2017.08.19


沒有留言:

發佈留言