2017年8月24日星期四

載著貓貓去兜風


失眠半夜醒來好幾次, 我要回家做懶瞓豬.  我唔出街啦 ! 唔想去看戲.....唔想去吃飯.

我要一眼瞓就可以馬上入房瞓覺, 唔眼瞓就在這寫個故仔.

寫一隻貓仔故事 ?  雖然, 好多貓貓陪伴著我成長但我沒付出太多感情, 要寫貓貓故事會有些難度 ?

有一次, 學人帶貓貓去郊外玩,他騎單車載著貓貓去兜風, 車尾位置給了貓貓而我就站著, 看著他怎樣戲弄我隻貓貓. 

望著他是真驚他跌親我隻貓, 快點給回我將貓貓放入布袋. 只給牠捐個頭出來我就跳上他的車尾. 

箍實他60cm 肥腰, 好失禮忍不住按了幾下他腰間肥膏, 他就話反車啦 ! 反車啦再GI GI 的話.

而貓貓感左搖右擺而跟他同聲唱和著 MI MI . 

個故事是否太短 ?  沒什麼趣味又無什麼內容.  

如果我有力都想看集頂爺教煮餸. 都唔會去看恐佈片啦 ! 都唔岩睇......


2017.08.24







沒有留言:

發佈留言